WELCOMING


counter

Tone Excel the best

Passive Income from My handfone

Monday, March 11, 2013

CHARCOAL MASK

ASSALAMUALAIKUM to all my readers...

lamer betul kite x bersua kann...n lame juge ler sy x meng'update' entri...
bzy sangat2..nak2 dah masukk alam DEGREE nie...aduhh...sakit2...tp USAHA TANGGA KEJAYAAN kan org kater..ngehh~~ dan2 jerk kann..

kat c nie sy nak promote 1 produk yang sy guna n berkesan ke ats kulit sy (yang bleh dikatakan jenis sensetiff jugakk lerr)..

CHARCOAL MASK??
tp bukan arang yang bakar ikan tu taww...heheh
TADAAA~~~COMEY KANN

bile dah pkai sekalii tuu aduhh..rasanyerrr...masyukkk gilerrr...

SOOO~~~

sy nie suker lerr nak berkongsii kann...al maklum lerr dahh cuberr..tryy..testt...kann..heheh :)

firstly..nk kenalkan ape bender nie kann...

Ape tu CHARCOAL MASK?? 
1.       1 formula dri bahan smulajdi drpd POKOK OAK
2.     Tok buang WHITEHEAD n BLACKHEAD kat muker korangg. 
3.     Dpt m’gurangkn minyak & kotoran pada liang pori2. 
4.    Dapat buang sel2 kulit mati kat muker.

CARA NAK GUNA ‘MASK’ YANG SEBETUL2NYA

1)  Cuci muka korang dulu ..
2) Sebaik2nya sebelum penggunaan mask nie, korang gunakan tuala yang telah distem @ direndam air suam dan tekap di muka, nie adalah untuk buka pori2 muka korang..
3) Sapukan mask dimuka kecuali dibahagian mata & mulut, dalm 20 minit mask ini akan mula mengering..
4) Apabila korang rasa muka korang seperti tegang, tarik mask yang kering tadi bermula dari bawah tau !! INGAT !!
5) Untuk kesan terbaik, selepas menggunakan mask nie, pakai toner dan di ikuti pelembap TETAPI bagi yang muka berjerawat.. tak payah guna pelembap.. sbb ia akn membuatkan muka korang lagi berjerawat...
6)  Penggunaan : MAX = 2 kali smingu



HARGA??
# Satu RM 13/ unit..
# POSTSAGE :
S/MSIA = RM6
SBAH / SRAWAK = RM9

ANDA BERMINAT NAK ORDER??? TP TAK TAU MACAM MANE?? SENANG JERKK..

1) SMS/WHATSAP SAYA NAK ORDER CHARCOAL MASK = BERAPA UNIT” ke
CALL / SMS : 013-6459958
WHATSAP : 0111-8822840

2) LIKE / PM PAGES FB KAMI :
https://www.facebook.com/Bihah-Neb-Collection-637449076272280/messages/

3)     BESERTA :
                                i.            NAMA
                              ii.            ALAMAT ANDA
                            iii.            NO.TEL
                           iv.            EMAIL

4)     PEMBAYARAN BOLEH DIBUAT SELEPAS ORDER ANDA MENDAPAT MAKLUM BALAS  DARI SAYA

5)     PEMBAYARAN BOLEH SECARA TERUS @ MELALUI PERBANKAN :
          a)     CIMBCLIKS
          b)     MAYBANK

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...