WELCOMING


counter

Tone Excel the best

Passive Income from My handfone


Thursday, February 18, 2010

AKU

Aku biha..seorng budk pompuan yg sudh digelar seorg mahasiswa dr UPMKB..aku asl dr melake,tp tercmpak jauh kew sinie ats sbb stdy...
aku tahu x rmai student yg mahu berjauhan dengn family dyer org...
tp aku x...
aku dah biase ngan kehidupan sendiri..aku hidup hanye di hostel sejak ak f.1 lgi...hbis f.5 aku dpt tawarn blajr kew cinie..kat UPMKB nie...
kehidupn aku lebih bnyk pade hidup b'dikari...aku lebih suker dok sensorng...x aku nafikan aku memang keseorngan,tp aku x kesah...sb aku dah biasee.....
disebabkn terlalu lme aku berjauhan dgn family,aku jd kurng rapat ngan parents aku...
ermmmmm....entah ler...aku sendri x tau cam ner nak gapat ngan dyer owg...
aku memang gase cemburu gler ar biler tengok family len hepy jerk ngn ank dyer owg...
aku pon nak kan suasaner cam tu...
aku nak cam family yg len..hepy sentiase...
hubungn yg dicipter tu amat rapat sekali...
itu lah aku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...