WELCOMING


counter

Tone Excel the best

Passive Income from My handfone

Friday, April 29, 2016

KULIT BERMINYAK - JERAWAT - BERNANAH SERTA KEMERAHAN - PARUT

Kulit berminyak,jerawat,parut?? 


Owh my...masalah kulit ini boleh mendatangkan pelbagai masalah kepada kita. Kelenjar sebum yang terlebih aktif akan mengeluarkan sebum berlebihan. Ini menyebabkan kulit muka kelihatan berkilat dan berminyak naik jerawat lg... 
.
Stress tak?? Lagi stress bila masalah lain pulak yang timbul seperti jerawat, blackheads, whiteheads, pori-pori yang membesar atau tersumbat..
.
Sebab tu orang yang ada masalah kulit berminyak tak boleh cuai dalam penjagaan seharian. 

A big NO NO untuk perkataan MALAS!!🙅🏻🙅🏻
.
Dengan mengawal pengeluaran minyak melalui beberapa kaedah yang tepat dan mudah, anda mampu untuk dapatkan kulit yang sihat, mulus dan gebussss...
.
Macam mana??
✔ Cuci muka 2-3 kali sehari untuk mencegah liang pori dari tersumbat, jerawat dan sebagainya.
✔ Skrub adalah penting untuk membuang sel2 kulit mati pada permukaan kulit untuk mengelakkan penumbuhan jerawat, bintik hitam dan kulit menjadi kusam.
✔Masker daripada buah2an
✔Toner bebas Alkohol untuk kesan yang terbaik mengawal sebum dan tidak merosakkan kulit seperti hydratiny
✔Pelembab yang berasaskan air dan bebas minyak.
✔Krim Pelindung Matahari untuk elakkan dari timbulnya masalah jeragat.
.
Tapi rasa2 nya, dari 6 langkah ni..sah korang semua akan krik2 nak buat..rajin plak nk buat masker sendri kan?? lepastu nak pkai pelembab, tenyeh plak krim pelindung matahari..silap haribulan jari kejung sebab nak tenyeh muka dengan macam2..😂😂
.
Dah tau malas,kena la rajin treatment kan wajah balik sbln pki scrub nk pki mask
Sebulan sekali detoxkan balik dgn green tea..
Ok just dgn mengamalkan supplement dianz vitamin dpt menbantu....harga pun mampu miliki..
Rm45 sbtl..
Detail sila CALL / SMS / PM FB PAGE ~~ Bihah Neb Collection~~
01115334039 / 0111-8822840

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...