WELCOMING


counter

Tone Excel the best

Passive Income from My handfone


Tuesday, March 6, 2012

Rosmah Mansur dan Islamic Fashion Festival


Sebagai seorang muslim, sememangnya kita perlu menuntut supaya pihak yang menganjurkan Islamic Fashion Show ataupun Islamic Fashion Festival (IFF) untuk memohon maaf secara terbuka kepada umat islam di seluruh dunia terutama di Malaysia. Ini adlah kerana berdasarkan gambar yang telah disiarkan sewaktu festival ini belansung secara jelas menghina dan mencemarkan kedudukan ISLAM.

Festival ini sememangnya dianjurkan oleh malaysia dan diasaskan oleh dato` raja rezza shah dan penaungnya merupakan datin seri rosmah mansur. Ternyata pertunjukan fesyen pakaian sewaktu festival ini berlangsung bertentangan dengan garis pemakaian sebenar  syariat islam malahan terdapat tulisan nama Nabi Muhammad S.A.W di pakaian berkenaan.

Yang paling sedeh, pertunjukan fesyen ini benar-benar dinaungi oleh umat islam yang berpengaruh di malaysia sendiri. Kalau benar mahu membuat pertunjukan fesyen ini, janganlah menggunakan nama islam itu sendiri, kerana itu bukan budaya islam dan ISLAM ITU LEBIH TINGGI DARIPADA SEGALANYA. Saya berada senada dengan rakyat malaysia terutama yang beragama ISLAM menuntut permohonan maaf secara terbuka dan berjanji tidak akan mengadakan pertunjukan fesyen seumpama ini lagi. Apabila rakyat Denmark menghina Nabi Muhammad S.A.W dengan melukis karikatur nabi seluruh umat ISLAM di dunia bangkit menuntut permohonan maaf. bagi saya perkara ini juga sama kerana melibatkan penggunaan nama Nabi Muhammad S.A.W diatas pakaian yang jelas tidak melambangkan prinsip pakaian islam.

Saya menyatakan bantahan ini kerana mungkin ada tangan-tangan ghaib di belakang penganjuran festival pakaian islam ini yang ternyata musuh-musuh islam yang nyata dan tidak mahu pemimpin di negara kita dipergunakan dan menjadi boneka golongan ini. Perkara ini secara jelas menjatuhkan dan merendahkan martabat umat islam itu sendiri.

Saya membuat penulisan ini atas dasar tanggungjawab kepada sensitiviti umat ISLAM yang ternyata sekarang ini seolah-olah menjadi seperti suatu mainan kepada musuh-musuh islam ini. Segala isu yang melibatkan sensitiviti dan maruah umat ISLAM diabaikan begitu sahaja dan amat sayang sekali jika golongan pemerintah yang turut bersekongkol dalam perkara ini.

SEKALI LAGI SAYA MENUNTUT SUPAYA PERMOHONAN MAAF KEPADA SELURH UMAT ISLAM DARIPADA PIHAK PENGANJUR PERLU DINYATAKAN SECARA JELAS DAN BERJANJI BAHAWA FESTIVAL SEUMPAMA INI TIDAK AKAN DIADAKAN LAGI!!!!

Antara gambar-gambar dlm IFF yang terang-terangan menghina ISLAM :

ayat yang digariskan --> rosmah mansur as the founding patron..
apa mksd nyer?? bukan kah ianya bermaksud bertindak sebagai penaung kepada program BODOH nie.. 


Sebagai buktinya boleh dilihat sendiri di dalam website beliau sendiri di bawah ini screenshot dari Website Rosmah Mansor. Rosmah sendiri membahasakan dirinya sebagai penaung, (As patron of Islamic Fashion Festival...)






pemimpin yang beragama ISLAM sendiri sebagai penaung.. 
Tidak takutkah mereka pada ALLAH S.W.T?? 
Sanggup mempermain-mainkan junjungan besar kita Nabi Muhammad S.A.W??
semoga mereka2 yang terlibat diberi hidayah oleh ALLAH S.W.T.. aminn..

wasalamm..

1 comment:

  1. Wynn Casino Resort reopening Thursday
    Wynn Resorts, 천안 출장샵 Limited (NASDAQ:WYNN), 부천 출장마사지 Wynn Macau, Encore Boston Harbor, Wynn Palace and the 영천 출장마사지 Wynn 목포 출장안마 Hotel Las Vegas 양주 출장마사지 are all closed.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...