WELCOMING


counter

Tone Excel the best

Passive Income from My handfone

Friday, January 27, 2012

SeBuah Coretan Note Dari Seorang Sahabat

Apa korang rasa bile seorang teman korang ada selit kan 1 note dlm buku korang sebelum dyer pergi meninggalkan korang tanpa korang tau mana dyer pergi...


note itu berbunyi :

"Bukan aku pinta pergi sebelum kamu,ketahuilah wahai teman.. 
ketiadaan ku bukan bererti aku tiada..
kerna Allah memberi hati kpd kamu untuk merindu..
maka rindui lah Sang Pencipta diriku dirimu..^_^

Sang Pecinta diriku dan dirimu,
Allah mengajak aku pergi tanpa kamu agar kamu berpaling padaNya semula,
mencari AgamaNya semula,
tiada lagi pengabdian kasih terhadap manusia ^_^ ....
ikhlas dr sahabatmu..


camtu la bunyi note tu..

note nie ak jumpe lepas kali terakhir ak jumpe sahabat ak tu..tu pun lepas dah nak dekat setahun kot baru terjumpe..

Hanya Allah saja yang tau betapa sebak nye perasaan ak saat ak jumpe note nie dalam buku ak..

Pada sahabatku..

Andai dirimu sedang membaca coretan ak nie..
Maafkan ak andai pernah ak berkasar dngnmu..
Gurau sendaku bukan serius..tp sekadar penghibur hati..
Doakan ak terus berjaya menempuh perjalanan hidup yang masih jauh ini..

Terima kasih buatmu Sahabatku..


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...